Veelgestelde vragen over bestellingen
Alzheimer Nederland biedt vele producten, zoals informatieve brochures en mooie Vergeet-mij-niet-producten. Hieronder vind je het antwoord op veelgestelde vragen over het bestellen van die producten.
Hoe krijg ik de bedels om het Herinneringen armbandje?
Maak het armbandje los door het sluitinkje aan de zijkant open te maken (bijv met je nagel). Nu kun je 1 kant van het armbandje losmaken. Schuif het harmonie- en dankbaarheidbedeltje eerst aan het armbandje. De Vergeet-mij-niet-bedel kun je als laatste aan het armbandje bevestigen, door hem aan het armbandje te draaien. Deze bedel is namelijk een 'stopper-bedel' en bevat een schroefdraad aan de binnenkant. Zo kunnen de andere bedeltjes niet per ongeluk van het armbandje gaan, wanneer je het armbandje los maakt.
Zijn de brochures gratis?
Ja, de brochures zijn gratis. We stellen onze informatieve brochures graag gratis beschikbaar, zowel per e-mail als per post. Een vrijblijvende bijdrage om ons hiermee te helpen, is natuurlijk altijd welkom.
Hoeveel bedragen de verzendkosten van brochures en Vergeet-mij-niet-producten?
De brochures zijn gratis, ook de verzending ervan. De prijzen van al onze Vergeet-mij-niet-producten zijn inclusief verzendkosten. Er komen dus geen extra kosten bij.
Kan ik een donatie doen bij mijn bestelling?
Dat kan zeker! Je kunt bij betaalde producten een extra donatie toevoegen. En bij gratis producten kun je na je bestelling gemakkelijk een vrijblijvende gift doen of vaste donateur worden. Alvast heel hartelijk bedankt!
Hoe lang is de levertijd?
We verzenden je bestelling binnen ongeveer twee weken. De verzending van al onze producten gebeurt door een sociaal leerwerkbedrijf. Een mooie en kostenbesparende samenwerking, waardoor er meer geld naar onderzoek kan gaan. De levertijd is daardoor wat langer. Het tijdstip van levering is afhankelijk van PostNL.
Heb je een spoedbestelling, bijvoorbeeld een set Vergeet-mij-niet-speldjes voor een uitvaart? Stuur dan je bestelbevestiging -die je per e-mail hebt ontvangen- naar [email protected] en vermeld daarbij je adres en de datum dat je het nodig hebt.
Waarom verkopen jullie Vergeet-mij-niet-producten?
Het mooie Vergeet-mij-nietje is een inmiddels zeer bekend symbool van Alzheimer Nederland waarmee je je betrokkenheid bij dementie kunt laten zien. Het zorgt voor verbondenheid en herinnert aan de geliefden die we zijn verloren aan dementie. Met de opbrengsten van de verkoop van deze producten kunnen we meer ondersteuning bij dementie en wetenschappelijk onderzoek mogelijk maken.
Kan ik verschillende producten in 1 keer bestellen?
Dat kan helaas niet in 1 bestelling. We vragen je per product je bestelling te plaatsen. We zullen de producten -waar mogelijk- wel tegelijk verzenden.
Ik heb een Vergeet-mij-niet-product of brochure besteld en nog niet ontvangen.
We verzenden je bestelling binnen ongeveer twee weken. Helaas hebben wij geen invloed op de levertermijn door Post NL. Heb je je bestelling langer dan drie weken geleden gedaan? Stuur dan je bestelbevestiging -die je per e-mail hebt ontvangen- naar [email protected] en vermeld daarbij je adres en dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen.
Het schuifknoopje van mijn Ik-vergeet-je-niet-armbandje is los.
Het mooie Ik-vergeet-je-niet-armbandje heeft een handig schuifknoopje, zodat je het armbandje precies op maat kunt dragen. Is het schuifknoopje los gegaan, wil je hem wat strakker maken of inkorten, dan kan dat gemakkelijk met deze instructies.
Ik heb een Vergeet-mij-niet-product ontvangen en vraag me af wie het voor me heeft besteld.
Helaas mogen wij -in verband met privacy- niet met anderen delen wie de bestelling heeft geplaatst.
Ik woon in het buitenland en kan niet bestellen via de website.
Dat klopt. Een gratis speldje sturen wij alleen naar een adres in Nederland (1 per adres), om de kosten beperkt te houden. Wil je een set speldjes, hangertje(s) of andere producten bestellen in het buitenland, neem dan s.v.p. contact met ons op via [email protected].
Kan ik een product retourneren?
In principe accepteren wij geen retourzendingen en teruggaven. Mocht een product kapot zijn bij levering, neem dan contact met ons op via [email protected]. Dan gaan we dat vanzelfsprekend zo goed mogelijk regelen.