Jaarverslag 2016 staat online: samen staan we sterker

Het jaarverslag van 2016 staat online! Hierin leest u wat we dankzij de bijdrage van onze vrijwilligers, medewerkers, donateurs en samenwerkingspartners vorig jaar hebben gerealiseerd. Zo besteedden we in 2016 bijna € 3,2 miljoen meer dan in 2015 aan het realiseren van onze missie!

Samen staan we sterker

2016 stond vooral in het teken van ‘samenwerking’. Zo gingen Alzheimer Nederland en de Internationale Stichting Alzheimer Onderzoek (ISAO) verder als één organisatie, werd er in september gestart met het programma Samen dementievriendelijk én lanceerde we het mantelzorgplatform dementie.nl. We werken hierbij intensief samen met verschillende partners. Samen staan we immers sterker.

Het jaarverslag is niet alleen een terugblik:  u leest ook wat ons bezighoudt in 2017. Nieuwsgierig? Bezoek ons online jaarverslag.

Dank

Hartelijk dank aan iedereen die zich samen met ons inzet om onze missie te realiseren: dementie in de toekomst voorkomen of genezen en de levenskwaliteit van mensen met dementie en hun omgeving verbeteren.

Veel leesplezier!

Dit nieuwsbericht is gepubliceerd door