Jaarverslag 2017: meer oog voor dementie

Het jaarverslag van 2017 staat online! Hierin leest u wat we dankzij de bijdrage van onze vrijwilligers, medewerkers, donateurs en samenwerkingspartners vorig jaar hebben gerealiseerd. In 2017 besteedden we € 15,7 miljoen - maar liefst € 1 miljoen meer dan in 2016 - aan het realiseren van onze missie.

Meer oog voor dementie

Het jaar 2017 stond vooral in het teken van meer aandacht voor mensen met dementie. Niet alleen in de media is dementie steeds zichtbaarder. Steeds meer organisaties en mensen vinden het belangrijk om goed om te kunnen gaan met mensen met dementie en dus dementievriendelijk te worden. En politici willen van ons horen wat de wensen en behoeften zijn van de vele mensen met dementie en mantelzorgers waarmee we in contact zijn.
De toenemende aandacht is een goede ontwikkeling gezien de groei van het aantal mensen met dementie.

Naast de terugblik op 2017 leest u ook over onze ambities. En van onze resultaten met de meeste impact voor mensen met dementie en mantelzorgers hebben we een ‘Top 10 impact’ gemaakt.

Nieuwsgierig? Bekijk ons online jaarverslag.

Dank jullie wel

Samen maken we het mogelijk om verschil te maken voor mensen met dementie en mantelzorgers, nu en in de toekomst. Daarom bedanken we iedereen die - op welke manier dan ook - bijdraagt aan ons werk.

Veel leesplezier!

Dit nieuwsbericht is gepubliceerd door