Uitzicht op vaste aanstelling
- Een jaarcontract voor 32 uur per week (met uitzicht op verlenging / vaste aanstelling).
Ben jij de nieuwsgierige, enthousiasmerende en sociale aanpakker die ervoor zorgt dat de stem van mensen met dementie, hun naasten en zorg- en welzijnsprofessionals wordt gehoord?
En wil je:
✔ Werken bij één van de beste werkgevers van Nederland: Best Workplace 2022?
✔ Werk met grote maatschappelijke impact en ruimte krijgen om zowel ideeën uit te voeren als jezelf te blijven ontwikkelen?
✔ Een flexibele werkgever die met een toegankelijk kantoor (pal naast het NS-station in Amersfoort), hybride werken én flexibele uren rekening houdt met bijvoorbeeld jouw mantelzorgtaken en/of (fysieke) aandoening?
Kom dan bij ons werken en bouw mee aan een toekomst zonder dementie!
Wij zijn Alzheimer Nederland en wij zetten onze talenten en ambitie in voor een van de grootste uitdagingen van deze tijd: dementie. Wij werken aan een toekomst zonder dementie en een betere kwaliteit van leven voor mensen met dementie en hun omgeving.
Alzheimer Nederland is de grootste charitatieve financier van wetenschappelijk onderzoek naar dementie. De functie valt onder het team ‘Onderzoek en samenleving’, waar drie adviseurs en een meewerkend teamleider zich bezighouden met doelgroepenparticipatie en wetenschapscommunicatie. Daarnaast is er een hoofd/MT-lid van de afdeling Wetenschappelijk Onderzoek die dit team en het team ‘Subsidies en implementatie’ leidt. In totaal werken er 12 mensen in de twee teams Wetenschappelijk Onderzoek waar je nauw mee samenwerkt. Buiten deze twee teams werk je ook veel met andere teams multidisciplinair samen.
Wat zo leuk is aan dit werk, is om te zien dat onderzoek echt beter wordt door de mening van mensen met dementie en hun naasten uit te vragen. Onderzoek wordt relevanter en de oplossingen die bedacht worden werken echt beter in de praktijk.
Als coördinator participatie wetenschappelijk onderzoek is het opbouwen van een wederkerige relatie met onze achterban – mensen met dementie en mantelzorgers – jouw voornaamste functie. Bij Wetenschappelijk Onderzoek is onze slogan ‘Niets over mensen met dementie en hun naasten, zonder hen’. Jij ontwikkelt een strategie om bestaande middelen voor online uitvraag te verbeteren. Zo heeft Alzheimer Nederland al een panel van mensen met dementie, mantelzorgers en zorgprofessionals.
Samen met de afdelingen Belangenbehartiging, Corporate communicatie en Online marketing, benut je ook onze goedlopende websites, nieuwsbrieven, social media, ons Alzheimer Nederland panel en tal van andere online en offline mogelijkheden. Hoe zetten we die in om onze achterban goed te bevragen? En hoe zorgen we ervoor dat de resultaten representatief zijn (bijvoorbeeld als het gaat om de oudste ouderen, mensen met dementie die alleen wonen, mensen met minder gezondheidsvaardigheden hebben)? En hoe kunnen we mensen die voor ons vragen beantwoorden, enthousiasmeren om dat vaker te doen? Jij gaat ons helpen bij het opzetten en verbeteren van vragenlijsten en coördineert de inzet van onze middelen.
Niet alleen wijzelf zeggen dat het leuk is om bij ons te werken! Als werkgever worden we gewaardeerd omdat we onze medewerkers inspireren en goed voor hen zorgen (‘Best Workplace 2022’)! En verder:
- Een jaarcontract voor 32 uur per week (met uitzicht op verlenging / vaste aanstelling).
- 6 weken betaald mantelzorgverlof (70%)
- 40 uur per jaar verlof voor vrijwilligerswerk
- 25 vakantiedagen, o.b.v. 38-urige werkweek (kopen van vakantiedagen mogelijk)
- Een goed salaris tussen de € 3.038, - en maximaal €4.458, -bruto per maand op basis van 38 uur per week.
✔ Een afgeronde hbo- of universitaire opleiding heeft op het gebied van communicatie en/of wetenschappelijk onderzoek?
✔ Ervaring heeft op het gebied van wervende communicatie, bijvoorbeeld als community manager of communicatieadviseur?
✔ Geïnteresseerd is in kwantitatief onderzoek onder onze doelgroepen en weet hoe je meningen en behoeften goed uitvraagt?
✔ Zich makkelijk ICT-systemen eigen maakt, zoals ons CMS systeem Drupal, en/of onze enquête software van MWM2/Crowdtech?
✔ Het interessant vindt om de resultaten op een duidelijke manier in kaart te brengen voor onderzoek, beleid en communicatie?
Dan gaan we heel graag met je in gesprek!
Wil je ook bijdragen aan een toekomst zonder dementie?
Stuur dan een mailtje met je cv + motivatie(brief) naar Wietske Boesveld (HR-adviseur) vóór 5 juni via [email protected].
We schakelen snel én vinden het belangrijk dat we allebei de juiste afweging maken. Het eerste gesprek zal met 2 à 3 collega's op kantoor plaatsvinden. Zijn beide partijen enthousiast? Dan plannen we graag een tweede gesprek met je in.
Tussen het eerste en tweede gesprek bieden we een talentscan aan en kun je een casus ontvangen. We houden altijd twee gesprekrondes, zodat je met meerdere collega’s en leidinggevenden kennis kunt maken.
Na een positief tweede gesprek hopen we je na een arbeidsvoorwaardengesprek bij ons te kunnen verwelkomen. Een warm welkom is belangrijk voor ons, daarom organiseren we een welkomstweek voor nieuwe collega's.
Heb je vragen over de sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met Wietske Boesveld, HR-adviseur, via [email protected] of 06 10 09 81 15.
Toch nog even eerst wat meer informatie?
Bel of mail dan Dinant Bekkenkamp, teamleider Onderzoek & samenleving. Je kunt hem bereiken via [email protected] of (033) 303 2581.