Hoe gaat het met u?

Vraag en antwoord

Geachte heer of mevrouw,

Als regionale afdeling Zaanstreek Waterland willen wij in deze hectische periode, dat het Alzheimer Café gesloten is, graag in contact met u blijven, zodat u eventuele vragen of problemen met ons kunt blijven delen of bespreken. Het kan natuurlijk ook zijn dat u gewoon even uw zorgen wilt delen. Wij zijn er voor u!

U kunt dan contact met ons opnemen via e-mail zaanstreek-waterland@alzheimer-nederland.nl of via telefoonnummer 06-18216884, dan zijn wij bereikbaar op werkdagen tussen 12.00 uur en 14.00 uur en staan u dan graag te woord.

In deze zorgelijke tijden willen wij graag van u weten, hoe het met u en uw relatie is gesteld en hiervoor hebben wij (hieronder) een aantal vragen opgesteld. Het is erg fijn wanneer u de moeite wilt nemen deze voor ons te beantwoorden en zo snel mogelijk ingevuld naar ons terug te willen sturen. U kunt dit doen door verzending naar ons postadres: Mellum 16, 1506 BM Zaandam of sturen via ons e-mailadres zaanstreek-waterland@alzheimer-nederland.nl

VRAAG

 

ANTWOORD

  1. Hoe is het contact met uw huisarts?
    Is deze anders dan voorheen?

 

 

  1. Hoe gaat het met de medicatievoorziening?

 

 

  1. Hoe is het contact met uw casemanager dementie (frequentie, huisbezoek)?

 

 

  1. Hoe is de thuiszorg georganiseerd in de nieuwe situatie en hoe vindt u dit?

 

 

  1. Heeft u meegemaakt dat niet-spoedeisende zorg werd geweigerd?

 

 

  1. Zijn er interessante en veelbelovende initiatieven bij u in de buurt?
    Zo ja, wat wordt er allemaal georganiseerd voor mensen met dementie en u (mantelzorger)?
    Zo nee, wat zou er nodig zijn?

 

 Wij wensen u voor nu ALLE sterkte en kracht in deze moeilijke tijd!

Vriendelijke groet,

Wim Koppers

 

Dit nieuwsbericht is gepubliceerd door