Veelgestelde vragen over bestellingen

Ik heb een Vergeet-mij-niet-product besteld en nog niet ontvangen.
We verzenden de Vergeet-mij-niet-speldjes, armbandjes, sleutelhangers en andere producten binnen ongeveer drie weken. Helaas hebben wij geen invloed op de levertermijn door Post NL. Heeft u uw bestelling langer dan drie weken geleden gedaan? Stuurt u dan uw email met bestelbevestiging naar info@alzheimer-nederland.nl en vermeld daarbij uw adres en dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen.

Het schuifknoopje van mijn Ik-vergeet-je-niet-armbandje is los.
Het mooie Ik-vergeet-je-niet-armbandje heeft een handig schuifknoopje, zodat je het armbandje precies op maat kunt dragen. Is het schuifknoopje los gegaan, wil je hem wat strakker maken of inkorten, dan kan dat gemakkelijk met deze instructies

Ik heb een Vergeet-mij-niet-product ontvangen en vraag me af wie het voor me heeft besteld.
Helaas mogen wij -in verband met privacy- niet met anderen delen wie de bestelling heeft geplaatst. 

Ik woon in het buitenland en kan niet bestellen via de website.
Dat klopt. Een gratis speldje sturen wij alleen naar een adres in Nederland (1 per adres). Wilt u een set speldjes, hangertje(s) of andere producten bestellen in het buitenland, neem dan s.v.p. contact met ons op via info@alzheimer-nederland.nl.